جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 266
  • کد خبر : ۷۵۷۴
رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس
موزه شهدای قدس آماده بهره برداری است
رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: موزه شهدای قدس آماده بهره برداری است.

موزه شهدای قدس آماده بهره برداری است

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: موزه شهدای قدس آماده بهره برداری است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ ابوطالب آذربرا ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مبنای همبستگی، انسجام و ارزش‌آفرینی است لذا می بایست فرهنگ آن نسل به نسل منتقل شود.  

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

آذربرا اظهار داشت: این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول درعرصه سياسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگي را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین بر جای بگذارد.

وی با بیان اهمیت حفظ آثار، یاد و نام شهدا، گفت: ساختمان موزه شهدا با ۲۷۰ متر مربع مساحت  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

آذربرا با تأکید بر ضرورت حفظ، جمع‌آوری و نگهداری آثار و اسناد شهدا اظهار داشت: امروزه آسایش و امنیت ایران اسلامی مرهون دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که در راه تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به مقام والای شهادت نائل آمدند، به همین منظور احداث موزه شهدا در شهر با حفظ و ثبت آثار و اسناد و خاطرات ایشان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تبیین سیره و نام شهدا و انتقال آن به نسل کنونی و آینده نقش برجسته و شاخصی خواهد داشت.

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0