جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 187
  • کد خبر : ۷۵۷۷
بازدید از پمپ‌های آب شهرداری قدس/ آمادگی برای مقابله با آبگرفتگی‌های سطح شهر
معاون خدمات شهرداری قدس با اشاره به بازدید و نظارت بر پمپ‌های آب روبین شهرداری قدس و آماده به کار شدن‌ آن‌ها توسط سازمان آتش نشانی، گفت: پمپ‌های مکش آب در جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی و مقابله با آبگرفتگی‌های سطح شهر به کار گرفته می‌شود.

بازدید از پمپ‌های آب شهرداری قدس/ آمادگی برای مقابله با آبگرفتگی‌های سطح شهر

کاظمی صیاد، معاون خدمات شهرداری قدس با اشاره به بازدید و نظارت بر پمپ‌های آب روبین شهرداری قدس و آماده به کار شدن‌ آن‌ها توسط سازمان آتش نشانی، گفت: پمپ‌های مکش آب در جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی و مقابله با آبگرفتگی‌های سطح شهر به کار گرفته می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس ضمن اشاره به بازدید از پمپ‌های مکش آب شهرداری قدس اظهار داشت: با توجه به وظایف ذاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس و تاکیدات شهردار محترم در مقابله با آبگرفتگی‌های سطح شهر، نزدیکی فصل پاییز و همزمان با تغییر فصل و اغاز برودت هوا، معاونت خدمات شهری شهرداری قدس، اقدامات پیشگیرانه را برای کاهش تبعات منفی بارش‌های پاییزی در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی افزود: امروز بازدیدی از پمپ‌های مکش آب نواحی معاونت خدمات شهری شهرداری که برای آماده‌سازی به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس منتقل شده بود، به عمل آمد و بر روند عملکرد صحیح پمپ‌ها نظارت شد.


معاون خدمات شهری شهرداری قدس بیان داشت: پمپ‌های مکش آب با توجه به نزدیکی فصل بارش در راستای هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی و آبگرفتگی‌های معابر سطح شهر توسط معاونت خدمات شهری به جهت مقابله با اختلال در عبور و مرور و ترافیک وسایل نقلیه کار گرفته خواهد شد.

کاظمی صیاد خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت بروز مشکل یا مشاهده معضلی در سطح شهر یا در محل سکونت خود، با شماره ۱۳۷، مرکز فوریت های خدمات شهری شهرداری قدس تماس حاصل کنند.

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0