پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 193
  • کد خبر : ۷۵۸۳
توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری:
آغاز گل كاری و نهال كاری پاییزه در معابر، بلوارها و پارك های شهر قدس
مهرداد طهرانی از آغاز گل کاری و نهال کاری پاییزه در معابر، بلوارها و پارک های شهر قدس توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد.

توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری:
آغاز گل کاری و نهال کاری پاییزه در معابر، بلوارها و پارک های شهر قدس

مهرداد طهرانی از آغاز گل کاری و نهال کاری پاییزه در معابر، بلوارها و پارک های شهر قدس توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد و جزئیاتی را بیان کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهرداد طهرانی گفت: به مناسبت فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز سال جدید تحصیلی و به منظور طراوت بخشیدن به فضاهای شهری و ایجاد پویایی بصری برای شهروندان گل کاری های فصلی گسترده ای در سطح شهر در حال انجام می باشد.

طهرانی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین گل کاری برخی مدارس، نهال کاری بلوارها و اجرای فضاهای سبز شهری در حاشیه معبر های اصلی و بلوار 45 متری انقلاب به تعداد 45000 بوته گل در حال انجام است و تا پایان مهر ماه تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه بیان داشت: گل های داودی، بنفشه و گل کلم تزئینی از جمله گل های مقاوم به فصل سرما هستند و تا پایان سال دوام و زیبایی خود را حفظ خواهند نمود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان گفت: امیدواریم با اجرای به موقع و صحیح گلکاری های پاییزه نشاط لازم در شهر را برای فعالیت های روزمره شهروندان به ویژه در امر تحصیل فراهم نماییم و شهروندان بهره کافی را از خدمات ارائه شده ببرند.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0