جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 403
  • کد خبر : ۷۶۵۶
با پیگیری شورای اسلامی شهر:
اراضی صنعتی قدس به حیطه عملكردی شهرداری قدس بازگردانده شد
عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: با پیگیری شورای اسلامی شهر اراضی صنعتی قدس به حیطه عملکردی شهرداری قدس بازگردانده شد.

با پیگیری شورای اسلامی شهر:
اراضی صنعتی قدس به حیطه عملکردی شهرداری قدس بازگردانده شد

عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: با پیگیری شورای اسلامی شهر اراضی صنعتی قدس به حیطه عملکردی شهرداری قدس بازگردانده شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ دکتر محسن عسگری با اشاره به تلاش ها و پیگیری های مجموعه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم در ایجاد رویه واحد و ایجاد توازن در خدمات رسانی و همچنین رفع نارسایی های موجود خدماتی در بخش صنعتی شهر، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۹ ابلاغ مصوبه هیأت وزیران مبنی بر شکل گیری شهرک صنعتی در داخل محدوده شهری قدس و جداسازی فضاهای صنعتی از بخش شهری قدس، ارائه خدمات از حیطه عملکردی شهرداری خارج گردیده بود که با پیگیری واحد حقوقی شورای اسلامی و شهرداری در مراجع قضايی، این اراضی به حیطه عملکردی شهرداری بازگردانده شد.

 عضو شورای اسلامی شهر قدس، با بیان اینکه عدم رسیدگی به بخش های صنعتی شهر آشفتگی های بصری فراوانی را ایجاد کرده بود، افزود: با عنایت به رأی قطعی دادگاه تجدید نظر و طی مراحل قانونی این رأی، شهرداری قدس نسبت به انجام وظایف ذاتی خود و ارائه خدمات در محدود قانونی خود اقدام نموده است.

 وی در ادامه گفت: با عنایت به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه حمایت از تولید و با توجه به نامگذاری سال جاری به رونق تولید، شهرداری قدس  را مکلف نمودیم نسبت به دریافت مجوز شهرک صنعتی در راستای ایجاد شهرک صنعتی تحت مدیریت خود اقدام نماید.

دکتر عسگری در خاتمه تصریح کرد: در صورت تحقق این مهم ضمن حمایت از تولید و کمک به اشتغالزایی در سطح شهر، از یک سو شهرداری اقدامات لازم را در خصوص ارائه خدمات مورد نیاز شهر و شهروندان مشغول به فعالیت در واحدهای صنعتی را پیگیری و اجرا می کند و از سوی دیگر نیز بستری مناسب برای واحدهای تولیدی جهت استفاده از مزایای وجود شهرکهای صنعتی در شهر قدس جهت احقاق حقوق شهروندان قدسی فراهم می شود. و از سویی دیگر از تخلفات گوناگون در این منطقه پیشگیری به عمل می آید.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0