پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 297
  • کد خبر : ۷۷۵۸
رییس شورای اسلامی شهرقدس:
با همكاری تمام مسوولان معضل موقوفه بودن اراضی قدس به سرانجام می رسد
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: با همکاری تمام مسوولان معضل موقوفه بودن اراضی قدس به سرانجام می رسد.

با همکاری تمام مسوولان معضل موقوفه بودن اراضی قدس به سرانجام می رسد

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: با همکاری تمام مسوولان معضل موقوفه بودن اراضی قدس به سرانجام می رسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ حسین چناقچی در جلسه ایی که با حضور نماینده مردم قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، کشاورزان صاحب نسق و برخی اعضای شورا در خصوص اوقاف برگزار شد، گفت: این موضوع در سال‌های گذشته مسبب مشکلات عدیده‌ای برای شهر و مدیریت شهری بوده و همواره شاهد تعارضاتی با اداره اوقاف در اجرای پروژه‌های تصویب شده شورای اسلامی بوده و در نتیجه مانع رشد و پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر شهرقدس شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای حل این مشکل اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر با مساعدت و نگاه ویژه فرماندار محترم شهرستان قدس کمیته‌ای متشکل از کارگروه‌های مختلف به ریاست فرماندار تشکیل گردیده و تبدیل به احسن املاک جهت صدور سند بعد از وقفه ای چندساله آغاز به کار نمود و این موضوع در دست اقدام می‌باشد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: متاسفانه به دلیل اوقافی بودن برخی از مناطق شهرستان اداره اوقاف این مسئله را به کل شهرستان تعمیم داده است که این موضوع موجب  فرار سرمایه گزاران در شهرستان شده است.
چناقچی اظهار داشت: رفع این مشکل تنها با همراهی و همکاری تمام مسوولان شهرستان (امام جمعه محترم ، فرماندار، نماینده مجلس و سایر) امکان پذیر خواهد بود.

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0