جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 232
  • کد خبر : ۷۷۶۱
حسن چیوایی
كوتاهی راه آهن از انجام تعهداتش در كاووسیه غیر مسوولانه است
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس گفت: کوتاهی راه آهن از انجام تعهداتش در کاووسیه غیر مسوولانه است.

کوتاهی راه آهن از انجام تعهداتش در کاووسیه غیر مسوولانه است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس گفت: کوتاهی راه آهن از انجام تعهداتش در کاووسیه غیر مسوولانه است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ حسن چیوایی گفت: یکی از معضلات و مشکلاتی که مردم شهرقدس بویژه ساکنین محله کاووسیه از سالهای گذشته تاکنون با آن مواجه بوده اند، بحث ساماندهی حریم ریل راه آهن موجود می باشد که علیرغم برگزاری جلسات متعدد و حضور نمایندگان شرکت راه آهن در شهرقدس نتایج مثبتی را به دنبال نداشته است.

وی افزود: تاخیر عدم عملیات اجرایی توسط راه آهن برای افزایش خطوط ریلی و همچنین عدم آینده نگری در خصوص حریم به زودی مشکلات متعددی را از لحاظ امنیتی و ایمنی برای شهروندان ساکن در محدوده کاووسیه ایجاد می کند که این موارد باید مورد توجه مجموعه های مرتبط و فرادستی قرار بگیرد.

چیوایی اظهار داشت: تسریع در عملیات ساماندهی خط راه آهن در شهرقدس قطعا می تواند در بالا رفتن کیفیت زندگی ساکنین محل و همچنین شهروندان اثرگذار باشد زیرا حریم این خط در حال حاضر به عرصه ای برای بروز مشکلات متعدد برای مردم تبدیل شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، طرح ساماندهی حریم ریل راه آهن شهرقدس در کمترین زمان ممکن قابل اجرا می باشد، در همین راستا از مسوولین راه آهن انتظار می رود که هرچه سریعتر این طرح را به پایان برسانند.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0