جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 442
  • کد خبر : ۷۸۱۲
در ادامه ساخت پروژه های زیرساختی شهر قدس:
ادامه احداث سوله مدیریت بحران پارك حنانه با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیكی
مسعود مختاری شهردار قدس، از ادامه احداث، تجهیز و تکمیل سوله مدیریت بحران پارک حنانه با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

در ادامه ساخت پروژه های زیرساختی شهر قدس:
ادامه احداث سوله مدیریت بحران پارک حنانه با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی

مسعود مختاری شهردار قدس، از ادامه احداث، تجهیز و تکمیل سوله مدیریت بحران پارک حنانه با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری با اشاره به اینکه با وجود اتفاقات رخ داده در هفته گذشته، روند انجام فعالیتها و تکمیل پروژه های عمرانی توسط عوامل معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری در سطح شهر تداوم داشته است، گفت: در ادامه فعالیتهای عمرانی در حال انجام شهرداری، احداث، تجهیز و تکمیل سوله مدیریت بحران پارک حنانه بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: احداث و توسعه زیرساختهای عمرانی در زمینه مدیریت بحران در شهر قدس با توجه به ضرورت حفظ آمادگی در برابر بحران های احتمالی غیر قابل پیش بینی و تسریع و تسهیل در دسترسی به تجهیزات امداد و نجات ضرورت داشت که در این همین راستا احداث سوله مدیریت بحران پارک حنانه در زمینی با مساحت 1100 متر مربعی و برآورد هزینه تقریبی چهل میلیارد ریالی دستور کار قرار گرفت.

شهردار قدس، افزود: در حال حاضر این پروژه پس از احداث زیرفنداسیون، در مرحله اتمام جوشکاری، رنگ آمیزی اسکلت و آماده سازی جهت تحویل به کارگاه به منظور نصب در محل است.

مختاری، در خاتمه با بیان اینکه در این سوله بحران علاوه بر ذخیره بحران و دپوی اقلام ضروری امداد و نجات، امکان اسکان اضطراری شهروندان نیز پیش بینی شده است، تصریح کرد: روند پیشبرد و پیشرفت پروژه های عمرانی به منظور تقویت زیرساختهای عمرانی، بهبود سرانه های استاندارد شهری و رسیدن به توسعه پایدار در شهر قدس با جدیت پیگیری می شود.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0