جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 262
  • کد خبر : ۷۸۶۱
ارتقا زیر ساخت های ورزشی موجب تقویت روحیه معلولان و جانبازان می شود.
ابوطالب آذر برا با بیان اینکه حمایت و ارتقا زیر ساخت های ورزشی موجب تقويت روحيه معلولان و جانبازان می شود؛ گفت: درخشش آنها در ميدان های ورزشی در سطوح بین المللی بیانگر توانایی و استعداد این قشر است.

 ارتقا زیر ساخت های ورزشی موجب تقويت روحيه معلولان و جانبازان می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ ابوطالب آذر برا با بیان اینکه حمایت و ارتقا زیر ساخت های ورزشی موجب تقويت روحيه معلولان و جانبازان می شود؛ گفت: درخشش آنها در ميدان های ورزشی در سطوح بین المللی بیانگر توانایی و استعداد این قشر است.

جلسه ای جهت رفع مشکلات و تقویت ورزش جانبازان و معلولین شهرستان با حضور آذربرا رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر، نیک افشار رئیس اداره بهزیستی و نمایندگان ادارات ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس ساعتی پیش در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه آذربرا با بیان اینکه معلولیت و نقص عضو، محدوديت نيست اظهار داشت: حضور  جامعه معلولان و درخشش آنها در ميدان های ورزشی در سطوح بین المللی بیانگر توانایی و استعداد این قشر است

وی افزود: ورزشكاران معلول و جانباز شهرستان قدس  توانسته اند  در عرصه های مختلف ورزشی افتخاراتی را برای استان و كشور كسب كنند و بايد قدران زحمات این افراد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس با بیان اینکه قشر معلول شهرستان گاه  با كمبود امكانات و فراهم نبودن زیر ساخت ها مواجه هستند؛ تصریح کرد: حمايت و توجه مسئولان به نیازهای آنان و فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی مناسب موجب تقويت روحيه معلولان و جانبازان می شود.

آذربرا در این جلسه همکاری بین دستگاه های اجرایی برای مناسب سازی را مهم دانست و خاطر نشان ساخت: تلاش ما بر این است که با همراهی ارگان های مختلف مرتبط با موضوعات مطرح شده مشکلات موجود را مرتفع کنیم و شرایط بهتری برای فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان مهیا نماییم.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0