جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 198
  • کد خبر : ۷۹۸۲
برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای كاركنان شهرداری قدس
مسعود مختاری شهردار قدس، از برگزاری دوره های متعدد آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری خبر دارد.

شهردار قدس خبر داد:
برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری قدس

مسعود مختاری شهردار قدس، از برگزاری دوره های متعدد آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری خبر دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری اظهار داشت: توانمندی نیروها و سرمایه های انسانی یکی از مهمترین عوامل موفقیت سازمان در مواجهه با چالشهای متعدد محسوب می شود و این توانمندسازی از طریق آموزش هدفمند و جهت دار امکان پذیر است.

شهردار قدس با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان این مجموعه افزود: دوره های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری به مدت 268 ساعت از دوشنبه مورخ 23 دی ماه در دوره هایی چون طرح توسعه شهری، سیلابهای شهری، آشنایی با کمیسیون ماده 5 ، مقررات عمومی اراضی و املاک، آشنایی با محدوده های شهری در محل سالن فرهنگ و هنر باغ ملی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: همچنین مربیگری مواد خطرناک، نقشه خوانی نقشه های ساختمانی، فرماندهی بحران(ستادی و میدانی)، کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها، انطباق کاربری، نجات در فضاهای بسته، کنترل نقشه های ساختمانی و نحوه صدور پروانه ساختمانی نیز از دیگرهای دوره های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری می باشد.

مختاری در خاتمه تأکید کرد: اگر آموزش های ضمن خدمت به طور منظم و هدفمند و در راستای نیازهای واقعی کارکنان تدوین و اجرا شود، نه تنها عملکرد کارکنان و سازمان را ارتقا می بخشد بلکه بهبود مهارتهای مدیران، افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع را نیز در پی خواهد داشت.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0