جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 395
  • کد خبر : ۸۳۲۴
مهندس مختاری، شهردار قدس:
اجرای عملیات آسفالت مسیر ورودی بیمارستان شهرقدس/ مشاركت شهرداری قدس در راه‌اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس
مهندس مختاری شهردار قدس گفت: شهرداری قدس در مسیر راه‌اندازی هر چه سریعتر بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس و بهره‌مندی مردم شریف شهرستان از فضای درمانی و بهداشتی مطلوب مشارکت داشته و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

مهندس مختاری، شهردار قدس:
اجرای عملیات آسفالت مسیر ورودی بيمارستان شهرقدس/ مشارکت شهرداری قدس در راه‌اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس

مهندس مختاری شهردار قدس ضمن اشاره به اجرای عملیات آسفالت مسیر ورودی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جدیدالاحداث شهرقدس توسط حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس، گفت: شهرداری قدس در مسیر راه‌اندازی هر چه سریعتر بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس و بهره‌مندی مردم شریف شهرستان از فضای درمانی و بهداشتی مطلوب مشارکت داشته و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به اجرای عملیات آسفالت مسیر ورودی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس اظهار داشت: با توجه به قرارداشتن در مراحل پایانی احداث و تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس واقع در انتهای بلوار امامزاده، بنا بر نیاز موجود و طی بازدید مشترک با دادستان محترم شهرستان قدس، اقدامات لازم برای تسریع در ساماندهی مسیر ورودی بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به تبع اقدامات گذشته و به منظور تسریع در راه‌اندازی و بهره‌برداری هر چه سریعتر بیمارستان، عملیات خاکبرداری، انتقال نخاله، تسطیح و زیرسازی در مسیر ورودی بیمارستان انجام شد.

شهردار قدس بیان داشت: با تلاش عوامل و بهره‌گیری از ماشین‌آلات حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس، عملیات آسفالت مسیر ورودی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس اجرایی شد.

مهندس مختاری تصریح کرد: بهره‌مندی از فضای درمانی و بهداشتی مناسب یکی از نیازهای جدی شهرستان قدس می‌باشد و شهرداری قدس در کنار سایر دستگاه‌های اجرای مربوطه در روند تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس مشارکت داشته و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0