جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 86
  • کد خبر : ۸۹۰۳
شهردار قدس خبر داد:
آغاز مجدد عملیات ضدعفونی معابر شهر قدس در پی افزایش موج شیوع كرونا
شهردار قدس از آغاز مجدد عملیات ضدعفونی معابر سطح شهر توسط این سازمان در پی افزایش موج شیوع ویروس "کووید۱۹" خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری از اجرای مجدد عملیات ضدعفونی معابر شهر به دلیل افزایش موج شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار بیماران و همچنین تعداد افراد فوت شده بر اثر بیماری کرونا، موضوع ضدعفونی و گندزدایی محل های تردد شهروندان در معابر اصلی شهر با مواد نانو و بهداشتی ضدعفونی کننده مجدداً در دستور کار قرار گرفته است که از سوی آتش نشانان زحمتکش به مورد اجرا گذاشته می شود.

شهردار قدس با بیان اینکه ضدعفونی معابر در راستای ارتقای بهداشت محیط شهری و ایمن سازی محل های تردد شهروندان انجام می شود، تصریح کرد: این عملیات در ساعات شب انجام می شود تا مخل رفت و آمد شهروندان نباشد.

مختاری در ادامه بیان کرد: باید همه با هم، با امید و نشاط، این روزها را بگذرانیم تا درنهایت کرونا را شکست دهیم. وی با اشاره به اینکه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بدون همکاری شهروندان امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حفظ سلامتی شهروندان برای مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، از شهروندان می خواهیم ضمن اجتناب از تردد غیرضرور در سطح شهر، هنگام بیرون رفتن از منزل پروتکل های بهداشتی را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0