جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 295
  • کد خبر : ۹۹۳۸
مهندس مختاری شهردار قدس:
با نصب علائم ترافیكی خیابان امام علی(ع) شهرقدس یك طرفه خواهد شد
مهندس مختاری شهردار قدس با اشاره به اجرای عملیات نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی در خیابان امام علی(ع) سرخحصار و محلات اطراف، از یک طرفه شدن خیابان امام علی(ع) از سمت بلوار طالقانی به منظور کاهش بار ترافیکی در این محور و جلب رضایت اهالی پس از انجام مطالعات و اخذ تأییدیه‌های لازم خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری شهردار قدس اظهار داشت: موضوع کنترل و تسهیل بار ترافیک معابر شهری از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری قدس بوده و ساماندهی و اصلاح معابر با انجام اقدامات زیربنایی و فنی، نصب علائم ترافیکی و هشدار دهنده نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های کنترل هوشمند شهری از اولویت‌های مهم در سال ۹۹ در این حوزه است.

وی افزود: بیشتر معابر فرعی و محلی شهرقدس با توجه بارگذاری و تعریض در دهه‌های سابق و عدم پیش بینی جمعیت فعلی و به تبع وسایل نقلیه ظرفیت استفاده ۲ طرفه برای تردد وسایل نقلیه را ندارند.

شهردار قدس بیان داشت: در همین راستا شهرداری قدس با توجه به درخواست‌های مکرر اهالی مناطق مختلف طرح یکطرفه نمودن برخی معابر را بررسی و به جهت اخذ تائیدیه‌های لازم به شورای ترافیک شهرستان ارائه می‌کند.

مهندس مختاری گفت: یکی از معابری که این مورد تقاضا و مطالبه دیرین شهروندان بود، خیابان امام علی(ع) منطقه سرخحصار شهرقدس بود که اهالی به ویژه در زمان عصرگاهی با ترافیک نسبت بالایی با توجه به تردد ۲ طرفه و پارک خودرو در جانبین خیابان مواجه بودند.

وی ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های لازم و اخذ تاییدیه شورای ترافیک شهرستان، نسبت به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی هشداردهنده توسط اداره ترافیک شهرداری قدس اقدام شده است.

شهردار قدس تصریح کرد: این خیابان از سمت خیابان طالقانی به سمت غرب یکطرفه و تردد وسایل نقلیه از سمت شرق به غرب خیابان و بلوار بهاران ممنوع خواهد بود.

 

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0