جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 251
  • کد خبر : ۹۹۴۵
کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس:
تعمیر و رنگ‌آمیزی باكس‌های زباله سطح معابر شهرقدس
کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس از انجام تعمیرات و رنگ آمیزی باکس‌های زباله در سطح معابر شهرقدس به منظور افزایش بهره‌وری و استفاده عمومی شهروندان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای بهداشت عمومی و جمع‌آوری پسماند و زباله‌های شهری از سطح معابر، استقرار باکس‌های زباله به منظور دسترسی شهروندان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: به مرور زمان و دخالت عوامل طبیعی و انسانی، باکس‌های زباله با توجه به استهلاک به بازسازی و تعمیر نیاز پیدا می‌کنند که در همین راستا رنگ آمیزی و تعمیر باکس‌های زباله استقرار یافته در سطح شهر در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس بیان داشت: با عنایت به مقوله بهداشت و نظافت عمومی شهرها به منظور حفظ سلامت شهروندان و ارتقا سیمای شهری، موضوع تفکیک و بازیافت پسماند از مبدا و قرار دادن آن در ساعت مقرر در باکس‌های زباله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بایستی شهروندان محترم به آن توجه بیش از پیش داشته باشند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0