جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 156
  • کد خبر : ۹۹۷۳
ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس از ۲۵ مرداد
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس از شروع ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه از ۲۵ مرداد تا ۲ شهریور خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ داود حبیبی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس گفت: به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری و تجمع رانندگان متقاضی در مراکز ثبت نام و نیز ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس، ثبت نام آندسته از رانندگانی که در سال تحصیلی گذشته در سامانه ملی سپند نام نویسی کرده و پروانه فعالیت دارند به صورت پیامکی انجام خواهد شد. 

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس در رابطه با سازو کار ثبت نام  رانندگان متقاضی توضیح داد: در گام اول با ارسال پیامک به این گروه از رانندگان در صورت تمایل و تقاضای آنها به ارائه خدمات در سال تحصیلی آینده، آنها می توانند با ارسال عدد یک به سرشماره فوق ثبت نام خود را انجام دهند.

وی افزود: مشخصات این افراد (مدارک و اسکن های مربوطه) در سامانه سپند قسمت پنل شهرداری مربوطه از سال گذشته بارگذاری گردیده و زمان مراجعه جهت بررسی و تائید رانندگان ثبت نام آنها نهایی خواهد شد.

داود حبیبی گفت: گام دوم، مخصوص رانندگان جدید الورود و همچنین رانندگانی است که نسبت به سال گذشته اطلاعات فردی و خودرویی آنها تغییر کرده است و نیاز به ویرایش دارد، این گروه از افراد می توانند برای ثبت نام و یا اصلاح مشخصات خود در تاریخ‌های ذکر شده به دفاتر پیشخوان دولت و یا شرکت‌های حمل و نقل درون شهری مجاز (تائید شده توسط شهرداری در سامانه سپند) مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حبیبی درخصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس خاطر نشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی می‌باشد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودروهای سواری و در خودروهای جمعی با ۵۰……% درصد ظرفیت اسمی باشد.
 

منبع خبر
اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0